Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013


Ανασφάλιστα ΙΧ ανασφάλιστων οδηγών

321562Μου λέτε ότι πρέπει να ασφαλίσω οπωσδήποτε το αυτοκίνητό μου. ΟΚ, συμφωνώ απολύτως! Ποιος θέλει να κυκλοφορεί ανασφάλιστος, κι άμα του τύχει η στραβή να τρέχει;
Ναι, αλλά εκτός απ’ το ασφαλιστήριο χρειάζεται και το σέρβις – έτσι δεν είναι; Δεν βγάζει νόημα να ασφαλίσεις το ΙΧ σου κι εκείνο να μην τσουλάει. Ή, αν τσουλάει, να είναι κινούμενο φέρετρο. Αυτό, ούτε η ασφαλιστική εταιρεία δεν θα το ενέκρινε! Πρώτα, λοιπόν, το σέρβις κι έπειτα, αν περισσέψουν λεφτά, ο ασφαλιστής.
Αλλά πώς να περισσέψουν λεφτά για τον ασφαλιστή άμα πρέπει να βάλω βενζίνη; Και χωρίς βενζίνη, τι νόημα έχει το σέρβις και το ασφαλιστήριο και τα τέλη κυκλοφορίας;
Πες τώρα εσύ πως κόβω το τσιγάρο, κι έπειτα τις τσίχλες που πρέπει να μασάω για να μην καπνίζω, και σώζω και τα τέλη κυκλοφορίας και το σέρβις και τα ασφάλιστρα.
Μονάχα που μένει απέξω μια άλλη λεπτομέρεια: Εντάξει, να το ασφαλίσω το αμάξι, είναι θέμα υπεύθυνης οδήγησης. Μόνο που, λογικά, θα ’πρεπε προηγουμένως να είναι ασφαλισμένος κι ο οδηγός του αυτοκινήτου, δηλαδή εγώ, καθώς κι οι επιβάτες, τα μέλη της οικογένειας.
Όμως εδώ πέσαμε σε άλλη, παλιά αμαρτία. Τη φάμπρικα με το ασφαλιστικό ταμείο την ξεκίνησε το αφεντικό μου με τη μη απόδοση των ασφαλιστικών εισφορών. Έπειτα με απέλυσε, και με είχε να δουλεύω με μπλοκάκι και να πληρώνω εγώ τα ταμεία. Κι έπειτα σταμάτησε να με πληρώνει τελείως – απλήρωτες και πάλι οι ασφαλιστικές εισφορές…
Ασφάλεια, ρε, ασφάλεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας την γνώμη σας...