Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Κουβέλης: Ανάγκη στήριξης του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές

matrix24.gr
kouvelis1
Μιλώντας σε ραδιοφωνική εκπομπή ο πρώην πρόεδρος της Δημοκρατικής Αριστεράς, Φώτης Κουβέλης ζήτησε τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ, για να αποδειχθεί ότι η αριστερά δεν είναι κατάλληλη μόνο για να αντιπολιτεύεται, αλλά και για να κυβερνά με ρεαλισμό και ευθύνη.

«Σήμερα είναι αναγκαίο να στηριχθεί ο ΣΥΡΙΖΑ προκειμένου να καταγράψει εκλογική νίκη στις προσεχείς εκλογές. Και η φροντίδα μου δεν είναι άλλη παρά να συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις στην προοδευτική διακυβέρνηση του τόπου και στην έξοδο της χώρας από τον θανάσιμο κύκλο της κρίσης. Το στοίχημα για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι να αποδείξει ότι η αριστερά δεν είναι κατάλληλη μόνο για να αντιπολιτεύεται, αλλά ικανή να κυβερνά με κοινωνική ευαισθησία, με ρεαλισμό, με ευθύνη. Και σε αυτή την υπόθεση οφείλουμε να συμβάλουμε όλοι, βάζοντας κατά μέρους σκοπιμότητες και προσωπικές στρατηγικές», δήλωσε ο Φώτης Κουβέλης στον ραδιοσταθμό Παραπολιτικά 90.1.
«Έχω τη βεβαιότητα ότι η λύση πρέπει να είναι αριστερή, ουσιαστικά προοδευτική. Και τούτο ανεξάρτητα με ζητήματα που έχουν σχέση με το πρόσφατο ή το μακρινότερο παρελθόν, ή και με κριτικές που μπορεί κανείς να ασκήσει για τον τρόπο που ο ΣΥΡΙΖΑ χειρίστηκε μια σειρά ζητήματα. Νομίζω όμως ότι η υπεύθυνη πολιτική αριστερή, δημοκρατική θέση είναι η στήριξη των ψηφοδελτίων του ΣΥΡΙΖΑ».
Ερωτηθείς εάν έχει δεχθεί πρόταση να είναι στα ψηφοδέλτια του μετώπου που θέλει να συγκροτήσει ο κ. Τσίπρας, ο κ. Κουβέλης απάντησε ότι σε όλη την πολιτική διαδρομή του δεν έθεσε το προσωπικό πάνω από το συλλογικό. «Η φροντίδα μου δεν είναι άλλη από το να συμβάλω στην προοδευτική διακυβέρνηση του τόπου. Δεν έχω δεχθεί καμία πρόταση, δεν έχω γίνει αποδέκτης συγκεκριμένης πρότασης και κατά συνέπεια δεν μπορώ να σας πω τίποτα σχετικό. Σε κάθε περίπτωση όμως, η πολιτική μου στάση ούτε συναρτάται, ούτε εξαρτάται από ανταλλάγματα εάν θα είμαι ή δεν θα είμαι σε κάποιες λίστες υποψηφίων του ΣΥΡΙΖΑ».
Κατά την εκτίμηση του Φώτη Κουβέλη, ο ΣΥΡΙΖΑ θα έχει απώλειες λόγω της δημιουργίας της Λαϊκής Ενότητας, ενώ επέρριψε ευθύνες για την κατάσταση της χώρας στο παλαιό σύστημα, στο οποίο κατά την άποψή του, εντάσσονται Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας την γνώμη σας...